Przejdź do treści

Social media

Erasmus – Grecja – dzień piąty – 20.05.2022

Erasmus+ 20 maja 2022 r. 🇬🇷

Po śniadaniu, w hotelowym basenie, odbyły się zawody w pływaniu dla uczniów z LO Sikorskiego, zwycięzcami rywalizacji w dwóch kategoriach: chłopcy i dziewczyny są Sandra Woch i Konrad Górecki. Nagrodą za pierwsze miejsce były pucharki z lodami.

Następnie uczestniczyliśmy w  pierwszych zajęciach w greckiej szkole. Spotkanie rozpoczęło się od powitania przez dyrektora szkoły, następnie odbyło się szkolenie ze sztuk walki. To było bardzo pouczające doświadczenie.

Następnie, po południu, znów mieliśmy okazję podziwiać piękno greckiej przyrody. Byliśmy w malowniczym wąwozie Enipeas, gdzie widzieliśmy Wodospad Zeusa i Wannę Afrodyty. Godzinna piesza wędrówka pięknym wąwozem wspaniale wpłynęła na nasze samopoczucie.

Po kolacji spotkaliśmy się przy ognisku na plaży, gdzie uczniowie grali w piłkę, słuchali muzyki, śpiewali i tańczyli. To był kolejny udany dzień pełen pozytywnej energii i dobrych wrażeń, które na długo pozostaną wszystkim w pamięci.

Wyjazd edukacyjny do Grecji w ramach projektu nr 2021-1-PL01-KA121-SCH-000006515 Erasmus+