Wtorek rozpoczęliśmy od zajęć przygotowujących do kampanii marketingowej bogów greckich w mediach społecznościowych, prowadzonych przez pana Pawła Szydłowskiego.
Na początku zaprezentowany był film szkoleniowy. Dalej prowadzący zajęcia podzielił młodzież na 5 grup. Zadaniem uczestników projektu jest stworzenie strony projektu na Tiktok oraz Instagramie i wrzucenie tam bieżących działań i relacji. Każda grupa miała za zadanie wymyślić nazwę Tiktoka oraz przygotować plan pracy na kolejne dni. W obrębie grup młodzież wyłoniła reżysera, operatora kamery, scenarzystę, osobę techniczną i łącznościowca. Uczniowie otrzymali wytyczne, czego unikać w filmikach. Efekty pracy w grupach zostały zaprezentowane po upływie 90 minut.
Po zajęciach edukacyjnych spędzaliśmy czas na plaży oraz przy hotelowym basenie. Niektóre grupy realizowały w tym czasie plan pracy opracowany przed południem. Przez cały dzień towarzyszyła nam wspaniała słoneczna pogoda.
Wyjazd edukacyjny do Grecji w ramach projektu nr 2021-1-PL01-KA121-SCH-000006515 Erasmus+